بدون شرح....!!!

 

کاروانی می آید. دل هایشان برای عزیزانشان سخت تنگ است. جسم آن ها از ضرب سیلی و تازیانه مجروح شده و روحشان از نیزه ها و شامیان و خیزران...بغض هایی که در گلوشان مانده بود دارد شکسته می شود، زینب سلام الله علیها لحظه ای از فکر رقیّه بیرون نمی آید ... 
هنگام رفتن تشخیص جسم برادر مشکل بود و در برگشتن تشخیص خواهر...
                                                                              
                                                                                                           لبّیک یا حسین

نظرات 2 + ارسال نظر
میلاد شنبه 24 دی 1390 ساعت 16:10

سلام بر دوست خوبم!
بنده مدیر سایت سلاح من ، قلم من هستم.
از این که به وبگاه ما مراجعه کردید خیلی خوشحالم.
در صورتی که مایلید به گروه ما بپیوندید همین الان عضو وبلاگ ما شوید.

دعوت نامه ابه به ایمیل شما فرستادم.
می توانید مطالب وبلاگتان را هم گاه به گاه به وبسایت ما منتقل کنید. به امید این که در وبگاه ما دیده شوند!!!

امیداورایم دعوت ما را لبیک گویید.


به امید ظهورش...

میلاد شنبه 24 دی 1390 ساعت 16:11 http://www.montazer12.ir

سلام بر دوست خوبم!
بنده مدیر سایت سلاح من ، قلم من هستم.
از این که به وبگاه ما مراجعه کردید خیلی خوشحالم.
در صورتی که مایلید به گروه ما بپیوندید همین الان عضو وبلاگ ما شوید.

دعوت نامه ابه به ایمیل شما فرستادم.
می توانید مطالب وبلاگتان را هم گاه به گاه به وبسایت ما منتقل کنید. به امید این که در وبگاه ما دیده شوند!!!

امیداورایم دعوت ما را لبیک گویید.


به امید ظهورش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد